7.2§GmbHG

قانون تاسیس شرکت در آلمان قانونی بسیار پیچیده و دارای بسیاری از مقررات است. تنها پیدا کردن یک  شرکت کار بزرگی نیست. یافتن یک شرکت ، با یک قانون قوی و مقررات قابل اجرا هسته اصلی است. ما مشتری هایی داریم که با ما تماس می گیرند و سعی می کنند به ما مشاوره حقوقی دهند. بعضی اوقات در ایران معتقدیم که مشتریان به دنبال وکیل نیستند ، بلکه به دنبال مکانی برای نشان دادن دانش خودهستند . گاهی اوقات احساس می کنیم که این روش برای اعلام نظر خود می باشد ولی “من در مورد این مطالب می دانم ، لازم نیست برای من توضیح دهید” ، واین نوع تفکر اشتباه است.

هنگامی که می خواهید با یک وکیل آلمانی مشورت کنید. هیچ کس انتظار ندارد که شما  در مورد Aktiengesellschaft (شرکت سهامی) بدانید .AG دارای سه ارگان ، هیئت مدیره ، هیئت نظارت و جلسه عمومی و نحوه تصمیم گیری است.

بسیاری از مشتریان می خواهند توضیح دهند كه سرمایه گذاری در  (شرکت با مسئولیت محدود)GmbH چقدر باید باشد و آنها شنیده اند كه تاسیس (شرکت با مسئولیت محدود)    GmbH به  25000 یورو سرمایه اولیه نیاز دارد ، اما این صحیح نیست. مبلغ سرمایه گذاری 25.000 یورو نیست. این هزینه شرکت یا هزینه حقوقی نیست ، بلکه سرمایه   سهم الشرکه شرکت (شرکت با مسئولیت محدود)GmbH است. مطابق قانون تجارت محدود (GmbHG) این مقدار می تواند 12.500 یورو باشد – مطابق ماده 7.2GmbHg§ اما دانستن این موضوع که با چه مقدار سرمایه سهام یک GmbH (شرکت با مسئولیت محدود) آغاز شود کافی نیست ، بلکه این ابتدای کار است.

 

تعهدات شرکت چیست؟

مدیر عامل مجاز به انجام چه کاری است؟

، وی چگونه شرکت را نمایندگی می کند ، پروکوریست چیست؟

و دارای چه اختیاراتی است؟ چگونه و چه کسی مسول هست وچه مبلغی مسئول خواهد بود ؟

و آیا(شرکت با مسئولیت محدود)  GmbH  یک شرکت صحیح است برای شما ؟ درباره Kommanditgesellschaft (KG)  مشارکت محدود ، ( شرکت بازرگانی باز و یا آزادoffene Handelsgesellschaft (oHG)( یا مخلوط GmbH &   Co.KG  چطور؟

مشکل بعدی این است که چه کسی سهامدار شرکت شما خواهد بود و چگونه می توانید توافق نامه لازم را ببندید؟

اینکه چطور قرار ملاقات در دفاتر اسناد رسمی هماهنگ کنید ساده است تنها بایک تماس امکان پذیر است ، اما مسول محضر چه توضیحی می دهد و موضوع شرکت شما چه باشد و چه کسی باید مدیر کل شما باشد ، مهم است ، زیرا شما باید یک حساب بانکی باز کنید و این حساب بانکی  می تواند در صورت وقوع اشتباه  مسدود شود.

بنابراین ما به مشتری خود توصیه می کنیم که تا پایان راه فکر کنید و تنها به 10٪ اول( راه)  فکر نکنید. ما مواردی را ندیده ایم که با 10٪ کسی موفق شده باشد ، اما موارد زیادی را دیده ایم که شرکت ها منحل شده یا ورشکسته شده اند.

 

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.