ویزای شینگن که توسط یکی از کشورهای عضو شینگن داده میشود، دارنده آن را قادر می سازد تا زمانی که اعتباردارد با توجه به  اعضای شینگن اتحادیه اروپا و همچنین اعضای(اتحادیه تجارت آزاد اروپا) EFTA در منطقه شینگن آزادانه مسافرت کند. بسته به نوع ویزا صادر شده توسط سفارت / کنسولگری مربوطه یک کشور شینگن ، بسته به نوع سفر و سایر شرایط مربوطه محدودیت های مختلفی برای ویزای مربوطه اعمال می شود. ویزای (USV) یک مجوز از کشورهای عضو منطقه شینگن است ، برای مدت زمان مشخص حداکثر تا 90 روز ، هر شش ماه از تاریخ ورود. دارندگان ویزای USVمی توانند به کشورهای زیر سفر کنند: اتریش ، بلژیک ، جمهوری چک ، دانمارک ، استونی ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، یونان ، مجارستان ، ایسلند ، ایتالیا ، لتونی ، لیختن اشتاین ، لیتوانی ، لوکزامبورگ ، مالت ، هلند ، نروژ ، لهستان ، پرتغال ، اسلواکی ، اسلوونی ، اسپانیا ، سوئد و سوئیس. بسته به هدف سفر ، ویزایUSV  برای هر دو دسته “A” و “C” اعمال می شود. گروه “A” مربوط ویزای ترانزیت فرودگاه است که دارنده آن می تواند از منطقه بین المللی فرودگاه در کشور شینگن عبور کند و بدون ورود به منطقه شینگن میباشد. ویزای ترانزیت فرودگاه برای شهروندانی است که از یک کشور غیر شینگن به کشور دیگری غیر شینگن سفر می کنند ، اما تغییر پرواز در یکی از کشورهای شینگن انجام می شود. دسته “C” مربوط به ویزای کوتاه مدت است که دارنده آن می تواند بسته به اعتبار ویزا برای مدت زمان مشخصی در منطقه شینگن بماند. بسته به هدف سفر ، این فرم خاص را می تواند به شکل ویزای یک بار ورود ، ویزای دو بار ورود و ویزای چند بار ورود باشد . هدف ویزای C شینگن می تواند ویزا برای اهداف بازدید ، سفرهای توریستی ، سفرهای تجاری  ، کنفرانس ها ، بازدید از نمایشگاه ها باشد. در شرایط استثنایی ، ویزاهای فوری می توانند برای معالجه پزشکی ، امور خانوادگی صادر شوند (به عنوان مثال یکی از اعضای خانواده در حال مرگ باشد )

خدمات ویزای شینگن شامل موارد زیر است:

ما به مشتریان خود یک بررسی مقدماتی دقیق از اسناد آنها را ارائه می دهیم تا مشخص کنیم چقدر احتمال اعطای ویزا یا رد آن وجود دارد.

مهم: به دلیل تورم شدید ، نرخ برابری ارز ریال نسبت به یورو به شدت کاهش یافته و ضعیف شده است. از این رو ، ثبات اقتصادی متقاضیان در چند سال گذشته با کم شدن ثروت ، به شدت کاهش یافته است. بنابراین ، بسیاری از درخواست های ویزا به این دلیل که ارتباط اقتصادی با کشور اصلی وجود ندارد ، رد می شوند. این به نوبه خود باعث می شود که دلیل سفر زیر سوال می رود ، زیرا با درآمد “اندک” انجام سفر با  یک هزینه گران خیلی قابل قبول نیست-

علاوه بر این ، بسیاری از ویزاهای خطرناک به اصطلاح “یک طرفه” شهروندان ایرانی و درخواست های پناهندگی به این معنی است که سفارتخانه ها هنگام بررسی پرونده ها مشکوک تر شده اند. درخواست ویزاهای به اصطلاح یک طرفه توصیه نمی شود. ما خدمات ویزای یک طرفه ارائه نمی دهیم و فقط می توانیم در این مورد مشاوره دهیم که کار مناسبی نمی باشد. ارائه دهندگان خدماتی که چنین ویزا هایی  را ارائه می دهند ، غالباً شرکتهای متقلبی اند که به فکر  منافع شما نیستند (کلاهبردار)

خدمات ما در این زمینه علاوه بر بررسی شانس شما ، شامل مکاتبه با دعوت کننده ،

  • ارائه اطلاعات تماس ما به Visametric و سفارت به عنوان فرد مخاطب.
  • ارائه خدمات مشاوره در مورد پروسه دریافت ویزای شما
  • علاوه بر این ، مطابق با 82AufenthG§ ، ما یک گزارش توضیحی ارائه می دهیم که در آن شرایط شما به طور کامل به مقامات تصمیم گیرنده ارائه می شود

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.