اگر قصد دارید بیش از 90 روز اقامت داشته باشید یا در آلمان کار خود را شروع کنید ، باید برای ویزای ملی اقدام کنید. ویزای ملی معمولاً 90 روز (اتحاد خانواده / اشتغال به کار) یا 180 روز (سایر موارد) معتبر است و به افراد  اجازه ورود از طریق کشورهای شینگن را می دهد. پس از ورود به قلمرو فدرال ، باید بلافاصله به اداره مهاجرت مسئول بروید و برای آخرین اجازه اقامت طولانی مدت درخواست کنید. این شامل ویزاهای یادگیری زبان (بیش از 3 ماه) ، بازدید از مدرسه ، آموزش ، اقدامات آماده سازی مطالعه ، مطالعات ، جستجوی شغل ، اشتغال به کار ، ویزاهای خود اشتغالی (تشکیل شرکت + سرمایه گذاری) ویزاهای مربوط به ازدواج ، ویزاهای مربوط با هدف  پیوستن به خانواده ، ویزا برای پیوستن کودک به خانواده  ، ویزا برای مدت طولانی برای درمان و سایر ویزاها برای مدت طولانی می باشد. با توجه به فلسفه ما و دلیل اینکه ما پرونده های زیادی داریم  نمی توانیم در همه زمینه های مهاجرت فعال باشیم  ،در موردمهاجرت بر روی زمینه های زیر تمرکز کرده ایم:

موارد پیشنهادی شغل واقعی (ویزای اشتغال )

بدلیل وجود چندین قانون مهاجرت مختلف در این زمینه ، لطفا اطلاعات ما را در مورد قوانین مهاجرت آلمان در وب سایت ما بخوانید

ما در زمینه پشتیبانی از مشتریان خود در زمینه دریافت Blue Card  طبق ماده 18bAufenthG§ تخصص داریم ، به ویژه مقررات مربوط به درخواست سریع طبق ماده 81aAufenthG§ ، ویزای مهارت کارگر ، ویزای دارای صلاحیت بالا

– اگر می خواهید برای کار در آلمان جستجو کنید ، مطابق ماده 20AufenthG§ و قانون سابق  18AufenthG§  این امکان را دارید که برای این ویزا اقدام کنید.

شانس دریافت این نوع ویزا در حال حاضر بسیار کم است ، زیرا از طرفی باید مدت طولانی در لیست انتظار سفارت بمانید واز طرف دیگر نیز می توانید سعی کنید کاررا از درون کشور خود پیدا کنید. اولویت در حال حاضر با کسانی است که قبلاً کاری پیدا کرده اند و این نوع ویزا خیلی جذابیتی برای متقاضیان ندارد..

خدمات ما در این زمینه اتصال پرونده شما به آژانس کاریابی جدی آلمان است که در جمهوری فدرال آلمان واقع شده و قبلاً بسیاری از شهروندان ایرانی را به کارفرمایان آلمان متصل کرده اند..

پس از یافتن شغل ، ما در زمینه دریافت پروسه ویزا کار خواهیم کرد که شامل مکاتبات با مقامات لازم در جمهوری فدرال آلمان و سفارت آلمان در تهران است.

مهاجرت تجاری به عنوان خود اشتغالی (معروف به ویزای سرمایه گذار /تاسیس  شرکت)

اگر می خواهید خود اشتغالی داشته باشید و شرکتی در جمهوری فدرال آلمان تاسیس کنید  و از این طریق ویزای ملی دریافت کنید ، یافتن ایده صحیح تجارت ، فرم شرکت ، قانون اساسی ، توافق نامه ها ، مقر شرکت ، مشاور مالیاتی مهم است. ، و بسیاری چیزهای دیگر برای مدیریت کسب و کار شما ضروری است. ما نمی توانیم در قبال تجارت مشاغل شما مسئولیتی داشته باشیم ، بنابراین ایده تجاری به مشتری ما بستگی دارد ، اما ما در این مرحله وضعیت واقعی تجارت در آلمان را به مشتریان خود ارائه میدهیم. توجه به این نکته مهم است که اگر می خواهید سرمایه گذار یک پروژه باشید باید کاری را که در آن مهارت دارید و صلاحیت کافی دارید ،انجام دهید. بازار ناشناخته آلمان چالش های زیادی برای شما به وجود می آورد ، بنابراین بهتر است محصول / مشاغلی را که می خواهید در آن سرمایه گذاری کنید ، بشناسید

شبکه گسترده خبره تجارت ما می تواند به شما در تحقق ایده های تجاری شما کمک کند – آقای یزدانبخش به شما در شکل حقوقی صحیح شرکتی که می خواهید تاسیس کنید ، مشاوره می دهد و توافق نامه های لازم ، قرارهای محضری ،توافق نامه مدیرعامل  . ، قرارداد اجاره و سایر مراحل لازم برای شرکت شما را اماده می کند. از طرف دیگر ، در ادامه روند دریافت ویزا از سفارت آلمان در تهران در کنار شما هستیم

اجازه اقامت مربوط به خانواده

همسرتان در جمهوری فدرال آلمان زندگی و کار می کند و شما در ایران زندگی می کنید؟ چنین فاصله ای یک امتحان سخت برای هر رابطه است. یا فرزند شما هنوز در ایران است و می خواهید او را به آلمان بیاورید؟ حالت ها و قانون های بسیاری وجود دارد که اعضای خانواده در آن می توانند اجازه اقامت بگیرند. قوانین اساسی در ماده 27-36a قانون اقامت (Aufenthaltsgesetz) تنظیم شده است.

آیا می دانید در شرایط خاص همسر شما از انجام آزمون زبان آلمانی معاف است. ما همیشه به مشتریان خود متذکر میشویم که زبان ابزاری بسیار مهم برای زندگی است ، و شکل و نحوه برقراری ارتباط و مشارکت در زندگی اجتماعی است. دولت آلمان می خواهد از منزوی شدن مردم جلوگیری کند. در برخی شرایط ، وضعیت خصوصی یک مشتری خاص است و او نمی تواند مهارت های زبانی را در ایران یاد بگیرد. در دفتر ما قرار ملاقات بگذارید و اجازه دهید پرونده شما با جزئیات  بیشتر بررسی شود.

 

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.